A kosarad üres
-
Bankkártyás fizetés Barionnal
Webáruházunkban biztonságosan és kényelmesen tud bankkártyával fizetni. Technikai hátterét Barion Payment Zrt. szolgáltató biztosítja. Elfogadott bankkártyák: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro vagy American Express.
További részletek a Barionról: https://www.barion.com/hu/
A fizetési mód használata roppant egyszerű, mindössze 2 gyors lépésből áll, ami teljesen ingyenes/díjmentes. A rendszer nem sokban tér el a megszokott bankkártyás fizetési rendszertől. Ön kiválasztja a rendelés leadása oldalon a Bankkártyás fizetési lehetőséget. A rendelés leadását követően a rendszer átirányítja Önt a Barion fizetési átjáró oldalára, ahol meg kell adnia szokásos bankkártya adatait (bankkártya szám, lejárat, CCV kód, email cím) és a Fizetés gombra kattintani. Ezt követően a rendszer levonja a kártyájáról a rendelés összegét, mint egy átlagos bankkártyás fizetésnél, és visszairányítja a webáruházba, ahol ezt követően áttekintheti rendelési adatait. Ezzel be is fejezte a rendelését bankkártyás fizetéssel
-
Utánvétel
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén +600 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.
-
Előre utalás
Utalási adatok:
Silver Brand Hungary Kft
11600006-00000000-93734204
Amennyiben átutalással kívánja megrendelését kifizetni, úgy azt a csomag feladását megelőzően kell bankszámlaszámunkra előre átutalnia.
A megrendelését követően a visszaigazoló levelünkben minden szükséges információt elküldünk a banki átutaláshoz.
A díjbekérőnket e-mailben küldjük a rendelésnél megadott e-mail címre. A rendelés végösszege a szállítási díjat már tartalmazza.
Csomagja a teljes vételi összeg beérkezése után kerül feladásra. -
PayPal
PayPal fizetési mód esetén a PayPal rendszerébe irányítjuk át a vásárlót. Ott használhatja bankkártyáját vagy már meglévő PayPal felhasználói fiókját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz. Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), EC/MC dombornyomott kártyák.
-
GLS Házhozszállítás
A szállítás pontos időpontjáról a GLS munkatársai fognak előbb e-mailben, majd a szállítás napján SMS-ben értesíteni. Csomagod állapotát nyomon követheted a GLS weboldalán, valamint lehetőséged van módosítani a kiszállítás időpontján és a helyszínén is, melyről bővebb információt a GLS-től kapott e-mailben találsz. Jelenleg csak magyarországi címekre szállítunk ki.
Szállítási díj: 0-10999 Ft között 1690 Ft
11000 Ft felett ingyenes
-
Csomagküldő.hu
Magyarországon 507 átvevőponton lehet átvenni a csomagokat.
Átvevőhelyek listája:
https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek
Megrendelésnél a webshop oldalán
válassza ki azt az átvevőhelyet,
amelyik a legközelebb esik Önhöz.Amint a webshop (feladó)
átadja a terméket, mi azonnal
e-mailt küldünk Önnek nyomonkövetési
azonosítóval. Ennek köszönhetően
„online követheti“ csomagját.Miután átadtuk a csomagot
az Ön által választott átvevőhelynek
SMS-t és e-mail-t küldünk a jelszóval.
Attól a pillanattól kezdve átveheti a csomagot
7 napon keresztül.A csomagot azonnal átveheti
miután megkapta a jelszót.
Vagy bárkit elküldhet érte –
a személyi igazolvány felmutatására nincs szükség
(kivéve ha a webáruház ezt kifejezetten kéri),
elég ha rendelkezik a jelszóval.Ha az adott héten nem ér rá,
ne aggódjon: küldjön egy
válasz SMS-t és mi ingyenesen
meghosszabítjuk a csomag tárolási idejét 21 napra.A átvett terméket azonnal megnézheti
az átvevőhelyen kicsomagolhatja esetleg visszaküldheti, ha az valamilyen oknál fogva nem tetszik.
A reklamációs asszisztens szolgáltatásunkat is
igénybe veheti -
GLS Csomagpont
Szállítási díj: 0-10999 Ft között 1690 Ft
11000 Ft felett ingyenes
191 településen több mint 500 átvevőhelyenMagyarországon több mint 500 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tudsz átvenni, feladni.GLS CsomagPont kereső! https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-keresesA csomag átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre.A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat. Részletes tájékoztatás az egyes boltok nyitvatartásáról a csomagpont keresőben!A csomag érvényes személyi okmánnyal vehető át. A csomagátvételhez a csomagszámot is szükséges megadni.Érthetően biztonsági okokból a csomagot kizárólag érvényes személyi okmányokkal lehet át venni a csomagszám ismeretében, kérlek ennek tudatában küld el megbízottadat vagy menj el személyesen csomagodért.GLS CsomagPontokban már 3-4 átvevő neve is megadható!A megerendelőn túl, akár több lehetséges átvevő személy neve is megadható, kérlek hogy a pontos beazonosítás érdekében, vesszővel válazd el a neveket.A csomagpontra történő szállítás díja megegyezik a házhozszállítás díjával.Amennyiben GLS CsomagPontra kéred a szállítást, a szállítási mód megadásánál beépített kereső és térkép segítségével választhatod ki a számodra legmegfelelőbb helyet. -
PostaPont
Szállítási díj: 0-10999 Ft között 1340 Ft
11000 Ft felett ingyenes
Miért érdemes Csomagautomatába rendelnie?
Mert az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek.
Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el.
A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti.
Nem kell a munkahelyén vagy otthon átvennie csomagját.
Amikor a csomag megérkezik az automatába, SMS-ben értesítőt kap, ezt követően 2 munkanapig tárolják az automatában a rendelését. Csomagját egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheti ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, SMS-ben kap egy értesítőt, hogy hol veheti át még további 5 napig a csomagját
Mi az a csomagautomata?
2014-ben a Magyar Posta az ország több tucat pontján, városok forgalmas helyein korszerű csomagautomatákat helyezett ki.
A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik.
A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával máris hozzáfér rendeléséhez.
Miért érdemes MOL- Coop PostaPontra rendelnie?
Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja csomagját.
E-mailben értesítik a küldemény érkezéséről.
Csomagját 5 munkanapig veheti át az Ön által kiválasztott átváteli helyen – ez időn belül bármikor érte mehet.
Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.
Miért érdemes postára rendelnie?
Mert országosan több mint 3100 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti csomagját.
Csomagját 5 munkanapig veheti át az Ön által kijelölt Postán – ez időn belül bármikor érte mehet.
A csomag felvételét összekötheti más postai ügyintézéssel.
Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére. -
MPL házhozszállítás
Cégünk a megrendeléseket Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL) üzletágával, mint szerződött szállítói partnerrel üzleti csomagként juttatja el megrendelőinkhez.
A házhozszállítás az MPL futárszolgálattal történik.Szállítási díj: 0-10999 Ft között 1726 Ft
11000 Ft felett ingyenes
A megrendelt terméket a Magyar Posta MPL Futárszolgálata kézbesíti a feladástól számított 5 munkanapon belül 8-17h között. Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a második kézbesítési kísérlet is ingyenes. A küldeményeket sikertelen második kézbesítés esetén a posta alkalmazottja írásos értesítést hagy a postaládában mellyel a helyileg illetékes postahivatalban személyesen is átvehető a csomag az értesítőben leírtak szerinti helyen max. további 5 munkanapig. Ha valami oknál fogva nem találja a postaládában az értesítőt vagy a telefonos kapcsolat nem jött létre, akkor automatikusan be lehet menni a helyileg illetékes postahivatalba és át lehet venni személyesen is a csomagot az általunk feltüntetett érkezési napot követő második munkanapon (előbb nem).
Amennyiben a postán 5 munkanapig való tárolási idő alatt sem történik meg az átvétel, a csomag visszakerül áruházunkhoz.
Felhívjuk figyelmüket, a kézbesítés a megadott idősávba bármikor megtörténhet a megadott idősávban, telefonos egyeztetés nélkül. Ezért kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben - azaz 08.00- 17.00 óra között - elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni (akár a lakás, akár a munkahelyi címét, telefonszámát). Ha ez nem megfelelő az Ön számára, akkor javasoljuk a Postán Maradó szállítás választását.
Probléma esetén a kézbesítő telefonon is megpróbálja felvenni a kapcsolatot Megrendelővel, ezért kérjük, hogy biztosítsa a telefonos elérhetőséget (a kézbesítő nem folyamatosan hívogatja a számot, hanem max. 1x vagy 2x fog próbálkozni, ezért javasoljuk, hogy a szállítás napján legyen elérhető).
Ha a csomagot nem kapta meg, az is megoldás, hogy megadjuk a küldeményazonosító számot, amivel Ön érdeklődhet az MPL Ügyfélszolgálatánál (kód alapján megmondható, hol van a csomag a https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes címen is).
MPL Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 40 31 32 33Ha a csomagot nem kapja meg, vagy nem értesül annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időn túl maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk, hogy azonnal intézkedhessünk és feltárhassuk a problémát. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel, mert a letét után 5 munkanappal visszaküldik nekünk a csomagot